Het Odiezon-team staat altijd voor u klaar!!

Zowel via onze website, telefonisch als in onze showroom kunt u bij ons terecht. Ons team kunt u met alles helpen: kleuradvies, maatadvies of hulp bij het bestellen via onze website.

De showroom:

In onze showroom heeft u de mogelijkheid om ons assortiment “live” te zien en te passen. U kunt het artikel van uw keuze gelijk meenemen of plaatsen als bestelling die bij u thuisbezorgd wordt. Betalen kan bij ons met pin. Openingstijden: Maandag tot en met donderdag van 09.00 – 17.00 uur, in de avonduren of het weekend op afspraak. Tijdens de winterperiode is de showroom op vrijdag gesloten. Mocht u langs willen komen in onze showroom dan adviseren wij u vooraf even te bellen. Dan zorgen wij er voor dat er een medewerker voor u klaarstaat.

Bestellingen via het internet of telefonisch:

Zodra er bij Odiezon een bestelling binnenkomt, wordt deze zorgvuldig gecheckt. Mochten er gegevens niet kloppen of niet goed zijn doorgekomen, dan wordt dit gelijk geverifieerd met de klant. Dit om ongewenst gedoe achteraf te voorkomen, zowel voor onszelf als voor u als klant. Zodra de bestelling akkoord is bevonden, gaat deze direct naar het magazijn. Uw bestelling wordt door een van onze medewerkers afgehandeld en deze medewerker is tevens uw contactpersoon bij vragen, aanvullingen of nabestellingen. Dit maakt dat u altijd terecht komt bij de collega die uw bestelling kent zodat de kans op misverstanden minimaal is. Wij proberen 3 keer per week onze bestellingen te verwerken zodat u uw aankoop met 2 à 3 werkdagen in huis heeft. Voor verzending wordt uw bestelling nog een keer gecontroleerd op juistheid en ook nog op eventuele fabrieksfouten. Na deze laatste controle wordt uw bestelling zorgvuldig ingepakt en verzendklaar gemaakt. De verzending wordt verzorgd door PostNL, zij brengen uw bestelling netjes bij u thuis.