Al 17 jaar UV-specialist
Aanbevolen door dermatologen
Bel gerust om UV-advies
Bezoek onze showroom
Achteraf betalen mogelijk
Persoonlijk advies

Wat zijn de order en verzendkosten van Odiezon?

Het bedrag verzendkosten wat wij hanteren is € 4,50.(Nederland) en  € 9,50 (België).

Doordat wij een speciaalzaak zijn en geen groot concern als Bol, Zalando of Wehkamp lopen wij tegen kosten aan die wij door moeten berekenen, denk maar aan: Verpakkingsmaterialen, handelingskosten en de daadwerkelijke kosten die PostNL aan ons berekend: Brievenbuspakje € 3,95 en een pakket zending € 6,40.  En Odiezon heeft ervoor gekozen om niet de verzendkosten over het product te berekenen, maar gewoon per klant een vast bedrag aan verzendkosten in rekening te brengen. En dit is dus gemiddeld € 4,50 geworden binnen Nederland en bij een bestelling vanuit België € 9,50 Bij bestellingen vanuit alle overige landen wordt v.a. € 9,50 in rekening gebracht echter dit varieert per land en is zichtbaar in ons bestelmenu.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail en een mail van PostNL  met je track & trace code. Bij het verzenden van een pakket zal indien niemand aanwezig is, de bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een kennisgeving van PostNL waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd.

Wat is de levertijd:

Indien voorradig en de website geen afwijkende levertijd laat zien, leveren wij uw bestelling binnen 1 a 2 wekdagen.

Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.

Ook als u op een te korte termijn al op vakantie gaat binnen Nederland kunnen wij uw bestelling natuurlijk afleveren op uw vakantie adres. Vermeld dit duidelijk bij het afleveradres of neem contact op met de klantenservice.

Voor leveringen buiten Nederland zijn natuurlijk ook mogelijk alleen gelden daarvoor andere verzendkosten.

Ik heb geen bevestiging of verzendemail ontvangen?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket of brievenbusdoosje werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22.00u 's avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt.