Tips, ideeën, garantie en klachten

Suggesties, tip’s en Ideeën.

  • Heb je voor Odiezon.nl een suggestie, dan horen wij dat heel graag, we zijn er dol op. Mocht je iets zien bijvoorbeeld mooie UV kleding, badkleding of een artikel hebben gelezen wat voor goede huid bescherming relevant is, dan horen wij dat graag en kijken er altijd na. Ook als je een suggestie hebt voor onze webwinkel, laat het ons weten. 

Opbouwende kritiek

  • Als je opbouwende kritiek hebt over bijvoorbeeld onze website, collectie of iets anders, dan horen wij dat graag. Wij kijken dan wat wij ermee kunnen doen. Je kunt ons altijd bellen: 0522-470220 of mailen: info@odiezon.nl

Klachten

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

  • Allereerst; je begrijpt wij doen ons uiterste best en hechten veel waarde aan het leveren van kwaliteit in zowel producten, service en dienstverlening. Wij willen gewoon dat je een tevreden klant bent. Maar wij weten ook, er is soms een klacht en die klacht horen wij graag, zodat wij je klacht snel en passend kunnen oplossen. Wij hebben graag dat je telefonisch contact met ons op neemt (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur Tel: 0522-470220) of stuur een e-mail naar: info@odiezon.nl. Mocht je toch niet tevreden zijn met de oplossing die wij bieden voor je klacht, kun je altijd nog een klacht indienen bij de geschillencommissie Thuiswinkel: www.sgc.nl. Maar tot nu toe zijn wij er samen met de klant altijd goed uit gekomen.

Garantie

  • Op alle bij Odiezon gekochte artikelen heb je 6 maanden garantie. Wanneer je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing voor het probleem is. Als het probleem aan het product buiten jouw schuld om is ontstaan, dan kijken wij of we het kunnen repareren of het product vervangen. In alle gevallen streven wij naar een goede en snelle afhandeling van de klacht.